4 about me

Publicerat 2013-11-03 kl. 20:01:00 av Isabel Håkansson
Jag säger alltid vad jag tycker rakt ut, positivt eller ej - don't know.
Har alltid varit en sån och kommer troligtvis alltid vara, blivit kallad både det ena och det andra, men haha hellre att jag kan stå för vad jag tycker och tänker istället för att snacka bakom ryggen tycker jag.
 
Har i hela mitt liv varit blyg men det har börjat gått bort nu mer & mer ju äldre jag blir.
Tycker det är askul att träffa nytt folk nu, ringer upp personer jag bara träffat ett fåtal gånger och frågar om dem vill träffas och har lätt att skaffa nya vänner tillskillnad från förut när jag fick ångest av att prata och vara med människor jag inte kände :)
 
Jag är väldigt kräsen varegäller mat..
Aldrig i hela mitt liv har jag ätit sallad och vägrar göra det också, har heller aldrig ätit tomat, kaviar, lax och lök. Om jag nångång fått in det i min mun har det åkt ut lika snabbt, varför vet jag inte haha!
 
Jag klarar inte av när det är stökigt i mitt rum, i huset eller i stallet.
Jag får råpanik och om det nu mot allförmodan skulle ligga nånting på mitt golv i rummet eller jag vet att jag kanske glömt ett glas i köket så kan jag inte somna för att jag bara ligger & tänker på det. När jag är hos andra och dem kanske har lite stökigt däremot så bryr jag mig inte alls haha.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback