24 november

Publicerat 2013-11-24 kl. 18:04:07 av Isabel Håkansson
Känns som att dagen precis börjat även om den typ är över nu och det är svart utanför fönstret.. Idag iallafall åkte jag och syrran till stallet runt 11, mockade och fixade först och sen lindade jag Snobbens ben och satte på honom ett matchande schabrak för att sen rida lite på rundbanan, för skojsskull liksom ;) Han var riktigt fin stundtals men ibland var han extremt stel och nöp bara i bettet. Philip var som jag förutspått riktigt pigg och glad haha, som vanligt!
 
Efter stallet åkte jag till stan för att gå på skyltsöndan eller "julmarknaden" som jag råkade skriva i förra inlägget. Julbelysning och julsånger, granar och det lilla tåget som åkte runt på torget - julen må vara det mysigaste på året.
Kollade lite julklappar till mamma & pappa och tog en fika. Åkte hem och åt middag med familjen, duschade efter det och nu sitter jag här.
 
Tänkte sätta mig i sängen och planera kommande veckan. Veckoplanering kommer upp imorgonbitti, puss ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

ska du till sihs iår? om du ska det kan du inte skriva vad du ska kolla efter då?:)

Svar: Jo det kan jag fixa! Jag är där på söndagen :)
isabelhakansson.blogg.se

2013-11-25 @ 11:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback