21 november

Publicerat 2013-11-21 kl. 15:47:07 av Isabel Håkansson
Fantas lurviga shettisben förra vintern, så gosiga haha!!
 
Idag klev jag upp någorlunda tidigt och nästan direkt när pappa väckte mig & för ovanlighetensskull så fick jag njuta utav en morgon utan innehållet stress. Åt frukost, bytte om, plattade håret och sminkade mig i lugn och ro, bäddade sängen och gav kaninerna pellets utan att behöva oroa mig för att jag ska missa bussen, otroligt skönt!
 
Åkte till skolan runt halv 8 och slutade 2, kort dag MEN bara tråkiga lektioner haha. Efter skolan gick jag och Pernilla till sibylla och åt, snackade och skrattade och sen åkte jag hem med magont ifrån helvettet. Har fortfarande riktigt, vidrigt ont i magen så ska försöka sitta still i nån halvtimme nu innan jag går till stallet. Rider ut i mörkret och fixar allt i stallet, helst av allt vill jag lägga mig under täcket och somna för att vakna upp till fredag men vad gör man inte för kusarna uppe i stallet? ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback