Sleep tight

Publicerat 2013-05-31 kl. 23:46:33 av Isabel Håkansson
Ska sussa nu, natti natti fredag och alla vänner. Denna dag har vart en dag med blandade känslor faktiskt, alltså tonårstjejer - suck haha. En liten sak blir helt plötsligt jättestor och alla överreagerar och är attension hoes, oupsie hehe. 
Aja, jag ska ändra mig och se till att allt blir bra, jag har sagt till mig själv att detta ska bli den bästa sommaren nånsin och jag står fast för mitt ord. Pratade med Mickis idag och hon ville jättegärna fortsätta träna för både mig och M om hon vill det, så det känns suuuper!
 
Så nu blir det pll, smoothie och en massa filtar och kuddar som avslut på en helgrym kväll med en massa tjejkompisar, love u all
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback