Skolan//snack//glad

Publicerat 2013-05-08 kl. 16:41:20 av Isabel Håkansson
13 dagar tills vi får beskedet om sommarhästarna idag.. Känns bra men samtidigt nervöst som sjutton, vill så gärna dethär och har velat det ända sen jag lämnade tillbaks Ayla förra året. Aja, skola idag och de gick bra, sista lektionen var flummig men det fick bli så idag :) 
 
Nu har jag duschat och fixat kaninerna, skämt bort dem med maskrosblad och massa gott så nu ska jag bädda ner mig i sängen och streckkolla pll, ha en bra onsdag!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Maria

Grymt fina bilder!!;D Man blir verkligen sugen på att rida ut!C:

Svar: Åh tack ❤
Isabel Håkansson

2013-05-09 @ 17:16:15
URL: http://smilingforu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback