Myskväll//onsdag

Publicerat 2013-05-15 kl. 21:49:10 av Isabel Håkansson

Tog en myskväll hemma i sängen framför några avsnitt av pll, min syster överraskade mig med cola och lite choklad också så det var super snällt! Brukar aldrig annars käka sånt på vardagarna men kände att idag var ett undantag :)

Nu har jag precis hoppat ur badet efter att ha legat där i nån timme med musik i öronen och hårinpackning i håret, ju längre desto bättre. Så nu är håret alldeles lent och luftigt, THAT feeling alltså haha, love it.
Rakade benen och smörjde in mig med en utav mina body butters ifrån The Body Shop också, fick bli coconut denhär gången.
Puss och kraaaam ❤

Publicerat i Isabels inlägg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback