Mycket gjort

Publicerat 2013-05-29 kl. 17:16:55 av Isabel Håkansson
Åh denna dag har varit braaa, grått väder = lite lame till en början men sen blev det bra. Redovisat 2 gånger idag och gjort ett prov så nu har jag bara teknik kvar, vilket jag typ är klar med. Ska läsa igenom det en sista gång och sen skicka in den, och sen... ja sen är jag KLAR. 16 dagar (15 dagar om man inte räknar med idag) till sommarlov och åååh, underbart♥
 
Nu somsagt ska jag fixa klart teknik läxan, gå ut med hundar och bädda min säng som varit obäddad hela dan.. måste se pll också, har inte kollat på de på jäättelänge och jag saknar det, bästa serien everrr. Ha en bra dag, puss
3 bilder från idag. Dagens facelook, outfiten och en av våra hundar Java i nya badrocken, bebiiis
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback