Lördag 25 maj

Publicerat 2013-05-25 kl. 14:35:00 av Isabel Håkansson

Är i Västerås med mamma nu, ska förbi på Ikea och handla, sen hööks och så ska vi käka lite :) Igår red jag och Madde till Ösby, jag red S och dressyrade lite till en början och sen hoppade jag lite på några hinder som låg på runt...75-80 cm som högst. Kände mig inte nervös alls, så det känns toppen! Ska börja komma igång med hoppningen nu tänkte jag.

Philip och Madde var sååå duktiga och Philip var pigg som ett litet skott, bustrollet. Hörs senare, puuuss ❤❤

20 dar kvar till sommarlov btw, YEY!

Publicerat i Isabels inlägg,

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej !

jag har en liten fråga. Hur lång är Madde och hur lång är du ?
Tacksam för svar.
ps jääääätte bra blogg ! <3 :D

Svar: Hej Olivia! Madde vet jag inte hur lång hon är, men jag är 157 cm med converse på :) Kram och tack så jättemycket :) <3
Isabel Håkansson

2013-05-25 @ 17:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback