Kvällsinlägg

Publicerat 2013-05-07 kl. 22:32:51 av Isabel Håkansson

Var och tränade ponnysarna, varmt som sjutton vilket resulterade TRÖTTA ponnysar, speciellt lilla Philip. Pluttis ♥
Snobben fick öva mycket galopp, stod upp och lät honon få upp flås och körde mycket ställning. Lite stel var han man jag erkänna men för det mesta gick det bra. Svettig och nöjd ponny efter passet - check.

Annars idag då? Jo, jag solade när jag kom hem vilket jag ger en STOR tumme upp till, lovelovelove. Sen fick ninisarna hoppa i hopp-hagen och hundarna låg och solade på altanen och gick sen ut på lång promenad, toppen! Nu har jag bäddat ner mig i sängen och ska glo pll, godnatt! 

Min bästa.

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback