Godmorgon söndag!

Publicerat 2013-05-05 kl. 10:47:42 av Isabel Håkansson
Godmorgon allihopa! Tänkte börja dagen med ett inlägg på bloggen för att sen gå ut och sätta mig på altanen med frukost och sådär, mys. Solen lyser och det ska ta varas på kort sagt, så efter att jag käkat frukost och allt sånt så ska kaninerna få gå ut i hopphagen och sen ska ponnysarna tränas, känns toppen bra!
 
Blir en hemma dag idag iallafall, behövs verkligen efter gårdagens återfall med feber.. hmmm.. Ska se om jag kan få tag på en kompis och promenera med henne, jag måste verkligen komma igång med träningen igen, MÅSTE
Mjukis-shorts och en oläst vecko tidning som jag dragit ut tiden allt för länge på att läsa ;)
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback