Fuck everything

Publicerat 2013-05-27 kl. 20:57:27 av Isabel Håkansson
Hejsaan! Alltså denna dag har varit, hur ska jag säga.... URDÅLIG, SUGIG, GRÅ, TRIST, BLÄIG.. ska jag fortsätta? Euw, allt irriterade mig och jag kände mig allmänt sur och så. Det ända som har varit bra idag är:
 
• Att jag fick sitta på bussen aaaslänge med hörlurar och lyssna på JB ♥
Att jag har världens bästa kompisaar♥
• Att jag åkte upp och longerade världens finaste S♥
• Att mamma och pappa är världens bästa och min syrra har vart snäll för engångsskull haha♥
 
Så jappjapp, nu har jag precis duschat och sitter och lyssnar på lite musik. Ska snart lägga mig i sängen och plugga, se på serier, skriva med kompisar och snapa med Emzi som jag saknar och se på serier. Pusspuss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback