Fredagskväll

Publicerat 2013-05-10 kl. 22:32:18 av Isabel Håkansson
Mysdag, helt klart. Vaknad hos goa Milla och vi käkade frukost och gick ut med hennes hund, efter det kom pappa och hämtade mig och vi körde till Ica och handlade och sen åkte vi hem nercabbat. Kom hem och la mig i sängen och kollade på pll medans pappa grillade mat som vi åt sen, så jäkla gott!
 
Åkte till stallet och red efter maten och Snobben var så jäkla jobbig idag.. Segade ihop och lyssnade inte alls på högertygeln, i galoppen speciellt så bara kopplade han bort högertygeln HELT, så vi var inte jätte glada på varann där ett tag..  I slutet däremotså blev han mer arbetsvillig och lyssnade extremt bra på hjälperna. Han blev igenom riden iallafall och han masserades med liniment och stretchades efter passet. Han har blivit så himla mammig på senaste tiden, kollar efter mig och vill pussas hela tiden, nuttis. Älskar honom mest i hela världen, min bästa bästa ❤❤
 
Juste förresten, jag solade idag när det var som varmast, fick liiiite färg iallafall
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback