Denna ständiga feber..

Publicerat 2013-05-04 kl. 19:18:42 av Isabel Håkansson
Är inte det typiskt mig att bli sjuk såhär en lördag och allt? Vaknade för en halvtimme sen ungefär efter att ha sovit hela dagen av att syrran och världens bästa mamma kom hem ifrån stallet, då hade mamma fixat S åt mig idag!! Tack du ❤ 
 
Mår mycket bättre nu så det känns toppen, hoppas på att bli helt frisk tills imorgon för då nalkas det markarbets träning med lite hinder. Hoppning.. åh. Jag och Snobben hoppade 1 meters banor utan problem innan vinter perioden och vinter vilan, och nu tycker jag det är läskigt att hoppa 60.. hopprädlsan är tillbaks värre än nånsin. Men nu tar vi en sak i taget, höjer steg för steg så det känns bra och vi har koll på situationen. Min Snobben ska även han känna att hoppning är KUL, så det gäller att ta allt steg för steg som sagt :)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Philippa

Skönt att man inte är ensam med den där eländiga hopprädslan. Min häst tvärstannar på 20cm. Lilla koko-häst :/

2013-05-10 @ 06:03:48
URL: http://linnphilippa.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback