Dålig stalldag

Publicerat 2013-05-21 kl. 20:35:00 av Isabel Håkansson
Varning för depp inlägg.
 
Tror ALDRIG jag har en sämre stalldag, nånsin!! Philip var heelt knäpp och stressade upp både mig, Pernilla och stackars Snobben som var med. Vetinte vad jag ska skriva mer, skrev bara ett stort kryss i Snobbens ridbok, glömmer denhär dagen nu, poff borta.
 
Hur som helst så älskar jag våra hästar, det är såhär ibland, man bråkar. Blir ovänner. Förlåter varandra. Blir bästavänner igen, och det är det som gör allt så speciellt, dem betyder ALLT dem små krabaterna borta i stallet ♥
4 bilder ifrån dem glada stunderna idag i stallet, innan Philip började muppa sig.
   Måste förresten bara säga, att "blicken" som Snobben gör på sista bilden.. alltså det är världens snällaste, vackaraste och underbaraste. Ryser och blir så känslig när jag pratar om min S, han betyder så oerhört mycket för mig och påverkar mig och mitt liv otroligt mycket, på nästan bara bra sätt. Forever, bestfriend ∞♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Essmailda

Sådär blir dett för mig också ibland. Allt går liksom åt pipsvängen liksom, men sen årdnar det sig Isabel<3 Snobben har trivselfläckar och det ska min häst också få, Snobben är världens finaste ponny och Philip är också en söt liten ponnyskrutt<33

2013-05-21 @ 22:20:53
URL: http://ingenblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback