Cozyyy

Publicerat 2013-05-02 kl. 21:56:41 av Isabel Håkansson
Just nu sitter jag i världens mysigaste och största cardigan tillsammans med min rosa mjukis byxor och ett par tofflor sittandes på fötterna, perfekt! Är så himla nöjd med ponnysarna idag alltså, Madde red Philip och jag Snobben på en längre ritt i alla gångarter. Första galoppen var så underbar och helt otroligt härlig, det var uppe på en liten kulle som vi fattade galopp, stod i fältsits och hästarna hade öronen rakt fram och bara pinade på. Dem drog på som sjutton alltså, iiih blir glad bara jag tänker på de :)
 
Madde jobbade Philip i låg form i skritten en kort sträcka, annars red hon bara kravlöst och la all koncentation på att rida honom på bästa möjliga sätt. Philip och Madde passade varandra jättebra så jag kan inte vara annat än nöjd.
Är stolt över mina två ponnysar och min bästakompis idag ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback