35 dagar kvar..

Publicerat 2013-05-10 kl. 12:40:49 av Isabel Håkansson
Till sommarlov, inga måsten och..tid för att göra saker man inte hinner i vanligafall. Satt och kollade på lite skolavslutningskläder igår och drömde mig bort litegrann, tänk om jag hade DEN kroppen så jag kunde ha vilken klänning som helst och var gyllenbrun så jag skulle kunna se bra ut i vita klänningar, får helt enkelt börja sola varje dag och börja träna om jag vill nå dit ;) 
 
Ballerina skor ska jag ha iallafall, så himla enkelt och snyggt, love IT. 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Sandra lindgren

Du har den kroppen Isabel. Och om du bara ligger och pressar lite så får du färgen och du ska bara veta att du är fin i allt. Kramis

2013-05-10 @ 13:53:34
URL: http://sandralindgreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback