30 maj

Publicerat 2013-05-30 kl. 08:31:52 av Isabel Håkansson

Ska strax bege mig mot bussen & skolan. Kort dag idag och det känns toppen! Efter skolan ska jag och Madde hem till mig och rida ut hästisarna. Snobben och Philip har gått i paddock hela veckan så det blir nog både skönt och roligt för dem att få komma ut och sträcka på sig lite. Tänkte att vi rider bort till en "väg" och klättrar med dem lite i alla gångarter, sååå nyttigt!

Annars så händer inget speciellt, gjorde klart sista plugget igår och sådär, känns så jäkla skönt att ha det gjort, helt sick!! Så ikväll ska jag nog ta mig en lååång dusch, raka benen, ha skrubb och måla naglarna ;)
Måste börja klä på mig ytterkläderna nu, ha en jättebra torsdag❤❤

Publicerat i Isabels inlägg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback