3 maj

Publicerat 2013-05-03 kl. 14:35:00 av Isabel Håkansson
Solig och varmt ute, är så himla glaaad! Fredag och allt, kan det bli bättre? Idag ska Snobben tömköras och Philip promeneras/ridas lite lätt och sen ska utrustningen smörjas. I helgen ska hästarna tränas både lör och sön. Och ikväll kanske jag ska sova med nån, återstår att se! Blir lugnt iallafall, behöver vila upp mig, samla ny energi & ladda upp inför ännu en ny skolvecka sen, alltså en lugn helg utöver hästarna.
 
Gjorde ett prov i spanska och det gick allt annat än bra, blackout var bara förnamnet.. Aja vi får hoppas hon har överseende för det och förstår, buhuuu.. Nu lär jag kila hur som helst. Ha en jättefin fredag alla ni ❤
 
Två bilder från dagen 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Superfin blogg! Allt bra? (:
Jag önskar dig en trevlig lördagkväll!

Svar: Tackar! Superbra :) detsamma !!
Isabel Håkansson

2013-05-04 @ 17:35:32
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback