26 maj

Publicerat 2013-05-26 kl. 17:33:09 av Isabel Håkansson
Åh vilka härliga ponnysar vi har!! Red på fältet i ca 35 minuter idag i alla gångarterna, snacka glada och fina ponnysar, Snobben gick jättefint i framförallt skritten och galoppen idag, frustade och tog verkligen i ifrån bakdelen. Philip var så snäll idag också med min syster, inget som helst bus eller något utan han pinade på med spetsade öron och Snobben lika så. Snobben brukar/brukade bralla på det fältet vi red på idag så jag satte på martingalen ifall att, så förhindrar vi att han kan slå upp huvudet så högt iallafall och dra, han brukar alltså inte ha den annars. Dock behövdes den inte alls idag för att han var så himla snäll, ååh min drömponny♥
 
Cyklade in till stan med min syster efter stallet sen, kom in till stan på 15 minuter och köpte lite till mamma eftersom det är morsdag och sen cyklade vi hem. Hemvägen däremot tog ca 1 timme för att det var motvind och började regna som sjutton på slutet, och där cyklade vi i shorts typ, yeyyyy.... hmmm..
 
Några bilder ifrån dagen ↓

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Essmailda

Drömponny in action.. Alltså älskar er Isabel, ni är BÄST<333

2013-05-27 @ 07:40:16
URL: http://ingenblogg.blogg.se
Postat av: JONNA - shettisblogg

åhh vad fina bilder!
älskar båda två's outfit :')

Svar: Tack Jonna <3 Åååh miss u :'(
Isabel Håkansson

2013-05-28 @ 17:20:24
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback