2 maj

Publicerat 2013-05-02 kl. 08:03:40 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Torsdag morgon och jag ligger och drar mig i sängen och kollar bloggar, helt underbart enligt mig, haha! Kort dag i skolan med start 08:50 och jag och Märta har en deal att vi båda ska ha mjukisbyxor, jag har aldrig i hela mitt liv haft mjukisbyxor i skolan så det blir spännande ;) 
         Pernilla fyller år idag så Madde, Märta och jag ska bjuda henne på lunch och så, grattis Pernilla! 
 
Efter skolan så följer Madde med hem och så ska vi rida ut hästarna, mest skritt men även trav och galopp en ganska lång runda blir det men det behövs :) 
Jag och min älskade Snobb ❤
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback