15 Maj

Publicerat 2013-05-15 kl. 08:04:57 av Isabel Håkansson
Ont i huvet och magknip till och från så idag blir det hemma plugg.. Suger lite halvt men så får det bli. Valde att ta bort det långa inlägget igår pga massa saker, det finns ju igentligen inte så mycket att säga, bara att jag älskar Snobben, och jag älskar Ayla, thats IT.
 
För er som inte hann läsa inlägget igår också så tog jag och syrran ut hästarna på en barbacka ritt. Jag höll Snobben i en ghanska hög form och nötte skänkelvikningar, det gick jättebra! Vi jobbade endast i skritt och trav så dem fick vila lite ifrån galoppen. På Snobben så ligger nästan all fokus på galoppen just nu, för att han ska stärka sig bättre och orka mer. 
 
Orkar inte skriva mer för ögonen går i kors, ha en jättebra onsdag iallafall! ❤
Två bilder från igår. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: JONNA - shettisblogg

Åh vad söta :D

Svar: Hon tackar! Åh shetlandsponnysar är helt underbara och vi överväger att ha kvar honom föralltid, fina Philip<3
Isabel Håkansson

2013-05-15 @ 20:56:19
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback