13 Maj

Publicerat 2013-05-13 kl. 08:31:24 av Isabel Håkansson
Vädret är lite halvmulet och det är inte jättevarmt, men jag är på topphumör tack vare ett mejl min bästis Märta vidarebefodrade åt mig. Muahaha, so happy!! Iallafall, idag ska jag först gå i skolan till halv 4 (suck) och sen ska Madde med mig hem och så rider vi ut hästarna, myspys.
     Vi ska rida ganska långt bort till en skog och ja.. rida! Philip har varit pigg och stark som en liten oxe på senaste tiden så vi får se hur han är idag. Det är jättekul att ha Madde som rider Philip så han får ridas lite mer ordentligt, och som är lite starkare, ni kanske förstår?
 
Idag kör jag på en röd oversize tröja, svarta jeans och ett par boots enkelt & snyggt - yeees. Sitter och dricker världens godaste chocklad shake förövrigt (ifrån nutrilet, alltså inte oboy eller nåt) för att vakna till lite.
Ha en bra måndag och.... godmorgon förresten.. ♥
Ni får en gammal bild ifrån början av Mars på mig och min snygging S.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Essmailda

Asså drömponny där!! Visade min mamma och hon är också helt kär i honom<3

2013-05-16 @ 07:28:35
URL: http://ingenblogg.blogg.se
Postat av: Tova Eivisson

Han är helt underbar! Fina Snobbis :D

2013-05-16 @ 07:30:08
URL: http://tovaeissonslife123.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback