13 Maj || Nöjd || Trött

Publicerat 2013-05-13 kl. 21:09:27 av Isabel Håkansson
Hade världens mysigaste ridtur tillsammans med Madde & hästarna idag.. Red till fågelsbo och runt hela kvarteret där, massa härliga galopper, travsträckor och långa skritt-sträckor med en massa sommarminnen som kom upp när vi red där. Jag hade nämligen Ayla där i somras och vi red då den vägen mycket , I miss it so bad. Snobben gick i en fin ganska högform och trampade på superbra och likaså Philip, så himla nöjd!
 
Nu ska jag gå och duscha, fräscha till mig och byta om till lite myskläder.. En pojkvän hade verkligen suttit som pricken över i:et just nu, buhuu. Ha en superfin måndagskväll allihopa för det ska jag ha!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback