Vaaarmt

Publicerat 2013-06-01 kl. 14:25:00 av Isabel Håkansson

Svettas ihjäl helt seriöst haha. Cyklade upp till stallet och mockade, packade hö, gjorde kraft, bytte vatten, sopade och satte på hästarna flughuvor och gosade såklart. Båda två börjar få gräsmage dock, men dem ska bort sen om nån vecka när vi åker hem till Märta för en hästsommar, eller iallafall Snobbens! Senare när det svalnat lite så ska vi upp och rida iallafall, lite trim i paddocken blir det.

Solade 30 min när jag kom hem, kunde inte ligga längre för höll på att avlida av värmen tyvärr, BUHU. Så nu ska jag bädda ner mig i sängen tillsammans med en panpizza och proviva, puuuss

Publicerat i Isabels inlägg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback