Ups and downs

Publicerat 2013-06-16 kl. 20:38:00 av Isabel Håkansson
Idag har vart en bra.. och en dålig dag.. Har varit så trött nu i några dar så det är inte sant, är otroligt trött på det och det är nog mina föräldrar också, heh. Idag så red jag S i hagen på en ganska stor volt, han var jättefin och det gick att samla honom hur mycket som helst iprincip. Körde intervall träning vilket resulterade att han blev pigg för skänkeln och trött efteråt ;) pluttis. Tog in Philip och borstade och pysslade med honom efteråt, tränade lite puss och bara gosade, samma med Gus.
 
Imorgon åker jag till stockholm med pappa och syrran i 4 dagar för att ta en paus ifrån vardagen och mitt liv här hemma. Vila upp mig och ladda inför en hel sommar sen med massa häst och så, under tiden tar snälla Stina hand om Snobben och Philip. Stina har ridit S 2 gånger förut och hon är jätteduktig så det känns bra att överlämna honom till henne i ett par dar.
 
Nu sitter jag med en skål fruktsallad och ska snart kolla pll, vi får höras, kram♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fin bild! :)

2013-06-18 @ 17:56:35
URL: http://magdalenas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback