Regnig onsdag

Publicerat 2013-06-26 kl. 12:19:20 av Isabel Håkansson

Har helt vänt på dygnet.. Somnar runt 01 och vaknar nu, helt sjukt!! Aja, igår Märta och jag ner våra överpigga ponnysar ner till SORF, i paddocken dock så kunde Snobben inte alls få ur all sin energi då underlaget sög rent ut sagt.. Snobben är så himla känslig just för hur underlaget är, så han blev jätteseg och lite tjafsig, inget att göra nånting åt nu utan jag längtar just nu bara sjukt mycket efter fredag då vi ska iväg och träna för Mickis på Ösby den paddocken är sjukt fin, stor med ett grymt underlag, en träning för Mickis är verkligen det som behövs nu - så jag och S kommer på banan igen.

Idag är det regnigt och grått ute, ska strax cykla över till Märta och så ska vi ge alla våra ponnysar en långrykt och sen promenad på lite hårdare underlag.
För mig och S går det lite som en bergodal bana just nu, igår satte jag mig ner, tänkte igenom allt, skrev ridscheman och nu känner jag mig redo att vända blad och blicka framåt, nu kan det bara bli bättre! ❤❤

Publicerat i Isabels inlägg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback