I'm holding you closer than most, cause you are my heaven

Publicerat 2013-06-11 kl. 21:07:33 av Isabel Håkansson
Alltså jag vet helt ärligt inte vart jag skulle ta vägen om jag inte hade er att gå till varje dag, ni är vägen jag går på, jorden jag lever på, min måne, min sol, mitt allt. Folk säger så mycket, men jag kommer och kommer aldrig att kunna beskriva vad ni betyder för mig, mina favoritponnysar, bästavänner, bröder, älskar er mer än jag trodde var möjligt
Snobben & Philip, två av världens bäst skapade varelser
Love you once,
love you still,
always have, always will
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Linn

fin blogg! allt bra?(: kram!

Svar: Tack så mycket, allt är jättebra! Kram på dig :)
Isabel Håkansson

2013-06-12 @ 07:13:49
URL: http://linnhagstedt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback