Uppe med tuppen!

Publicerat 2013-07-30 kl. 08:19:00 av Isabel Håkansson
Hej på er & godmorgon! Idag är jag uppe med tuppen för att åka till stallet och fixa lite innan jag drar iväg och jobbar på grällstas ridläger tillsammans med 2 andra. Så det blir kul! Får se om jag får rida nån utav B-ponnysarna också, det brukar jag få göra haha.. Men det är bara kul kul!
      När jag kommer hem sen (runt 7-8) ikväll så ska jag upp till stallet och rida S och rida ut/promenera Philip. Det blir lite sent men det gör ingenting. Nu ska jag dra så ni får ha det bra, hejs!
Ni får en halvgammal bild på Snobben och Mickis, hon har vart med perioderna han har varit helt galen och perioderna han har varit världens snällaste, hon tycker om Snobben och han tycker om henne! Fina dem.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Märta

Ååå vill också hjälpa till där nån dag!! Ha det då kul :))

Svar: Ja, vi får åka dit nångång! Dem har såååå fina storhästar där och dem är som drömmar å rida, det var roligt! :D
Isabel Håkansson

2013-07-30 @ 11:46:52
URL: http://martadomberg.blogg.se
Postat av: Tuuva

Omg vilken fin bild! Skulle vara såå grymt om du kunde kommentera min blogg för due verkligen sjukt bäst! Kram :D

Svar: Tackar! Nu ligger det en kommentar på din blogg ifrån mig :)
Isabel Håkansson

2013-07-30 @ 19:39:14
URL: http://tuuvawayer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback