Onsdag

Publicerat 2013-07-10 kl. 19:01:59 av Isabel Håkansson
Hejhej! Alltså det är så sjukt hur fel orden kan bli när man skriver med Ipad som har rättstav, som nu när jag skrev hejhej så fick paddan det till "skithet" man bah aaa. Iallafall, idag har jag varit med hästarna, Märta och våra hundisar mestadels av dagen. Philip red jag först på banvallen med Musse och Märta, red bara av honom lite energi som han samlat på sig under den sista tiden nu då han mestadels vilat pga hans hovar, jättetråkigt för han är så himla rolig att rida!!
 
Efter så red jag ut S med Märta och Gus, galopperade omkring, hoppade lite stockar, snackade, skrattade & hade kul liksom. Älskar mina hästisar mest i hela världen❤❤ 
Sovde hos Märta med Bella (min hund) inatt förresten, det var jättekul och dem sprang omkring och busa osv, mindre kul var det ju att cykla hem med henne i korgen idag, hon hoppade runt som en galning och åååh blir galen på lilla hoppetossan Bella ibland!! Söt var hon ju iallafall när hon satt där på sin rosaprickiga badrock i korgen :) 
 
Nu ska jag se på en serie som jag inte säger vad den heter för då skulle dem flesta garva och sen ska jag ringa upp syrran och snacka en stund, puss
3 bilder från idag
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Märta

HON KOLLAR PÅ TÖNTSERIEN, GUBB SERIE SOM HETER TRE KRONOR TYP 90-TALS SERIE

Svar: SHHHHH, den äger
Isabel Håkansson

2013-07-10 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback