Newie

Publicerat 2013-07-31 kl. 21:37:13 av Isabel Håkansson
||Första bilden: En halvsuddig bild på allt || Andra bilden: Nya nagellacket, självklart har jag tagit bort det som kommit utanför, mycket ljusare och glittrigare i verkligheten ||
Åkte till västerås idag med en kompis och köpte bara lite småsaker, 2 vanliga T-shirtar, en klocka, ett skärp, nagellack och trosor som dock inte är med på bilden. Sen kollade vi på filmen "känn ingen sorg" och den var superbra tycker jag :) Så det var en bra dag och vi hade jättekul haha.
Imorgon ska jag ta en sovmorgon, se serier och bara gå runt hemma i mjukiskläder halva dan och sen mer mot eftermiddan så ska jag till stallet både vara med som sällskap ut när syrran rider lilla Philip och sen ska jag & S på träning.
Ha en bra onsdagskväll allihopa för det ska jag, resten av kvällen spenderas nämligen i soffan framför tv:en, mys!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback