Lördag

Publicerat 2013-07-13 kl. 20:54:00 av Isabel Håkansson

Idag har det vart varmt.... Red S på snarpsätravägen och sen galoppera jag honom lite trött på banvallen, han var väldigt pigg haha. Men riktigt trevlig i övrigt och han arbetade jättebra :) imorgon ska jag bara rida igenom honom lite lätt och sen är jag redo att lämna iväg honom i en vecka när jag åker bort, hoppas att han sköter sig under tiden jag är borta, han är ju lite speciell ibland..!

Philip fick sig en ordentligt genom ryktning och massa pussar, skönt med lite vila.
När jag kom hem badade jag Asta, fixade lite åt kaninerna och spelade Ice cream jump (bild på det nedanför hihi) Resten av kvällen ska jag städa mitt rum och börja packa lite smått, snapa med vänner och se serier, ha det bra och lugnt helt enkelt ;) puss

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback