Hejsan!

Publicerat 2013-07-29 kl. 15:10:10 av Isabel Håkansson
Hejsan! Igår så var jag med Milla hela dagen förutom en stund på morgonen då jag var i stallet och fixade åt hästarna i nån timme. Red inte för det var så sjukt kvav luft och ja, orkade helt enkelt inte igår heller så dem fick vila :) Åkte hem till Milla runt 12 nångång och då drog vi till månsan och hyrde en båt och var ute med den i nån timme, haha gud vad trögt det gick!
 
Efter det sovde jag hos henne och lite så och vi var mest bara hemma och hade de mys, snackade & så. Vaknade runt 9 imorse och låg och drog oss en stund, åt frukost och solade på studsmattan innan jag åkte hem. Gjorde lite mellis när jag kom hem och sen tog jag en springtur till stallet och fixade åt hästarna och sen sprang jag en omväg hem så det blev väl kanske 3 km eller nåt i den stilen. När mamma kommer hem ska jag upp och ha lite markarbetsträning på Ösby/konditionsträning på rundbanan.. det beror på om dem har hundkurser på Ösby.
       Vi hörs senare, får se ifall jag t.om kan fixa en film till er, hmm ;)
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback