Godmorgon!

Publicerat 2013-07-25 kl. 09:38:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon ♡ Igår tog jag en mall ifrån blogg.se och gjorde om till en stilren & snygg design som jag gillade. Att komma ifrån min trista vita design fick mig glad och ännu mer positiv till bloggen :) Igår somsagt så red vi hem hästarna. Vi skrittade och travade endast så det tog ju sin lilla tid men det gick bra. Både Snobben och Philip var jättepigga vilket var roligt.
Dem ska skos vilken dag som helst och efter det så drar vi igång igen, sålänge ska dem bara skrittas/travas lite lätt. Så nu idag så ska vi upp till stallet någorlunda tidigt för att mocka och fixa och därefter rida/promenera beroende på om dem är skodda eller inte, och efter det ska vi åka till stockholm och sova där tills imorgon bara.
Nu måste jag dra så vi får höras,puss.
 
2 bilder sen igår ↓
 
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback