Don't let anyone dull your sparkle

Publicerat 2013-07-22 kl. 10:55:38 av Isabel Håkansson
3 knasbilder på mig och vår lilla Bella bus.
 

Hej & godmorgon! Imorse vaknade jag vid halv 8 tiden och la mig och kollade på ett pll avsnitt och messade med lite vänner. Sen åt jag frukost och bytte om till stallkläder, klickade lite bilder och nu sitter jag här och taggar inför en förhoppningsvis (!) bra dag. Klockan halv 12 ska Madde och jag mötas i stallet så detta får bli snabbt. Får se om vi hörs mer under dagen annars så hörs vi imorgon, pusspuss.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: JONNA - driven shettisryttare

aaahhh, söta bilder!
och gyymt vad fin bloggen blev :D galet fin

Svar: Hihi tack & tack Jonnis! :'D
Isabel Håkansson

2013-07-24 @ 22:45:43
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback