Dagen idag

Publicerat 2013-07-27 kl. 21:36:00 av Isabel Håkansson
Idag har jag bara slappat ärligt talat, hoppat lite studsmatta, snapat, sett film, badat och sen nu på kvällen åkte jag och Pernilla upp till stallet och fixade allt och gick en promenad på ca 5-6 km med ponnysarna.. dumt val dock att gå så "långt" då det började både spöregna, åska och blixtra när vi var ute, alltid lika trevligt :) eller..? Syns ibland att Philip bara är 6 år för han är väldigt feg av sig, Snobben däremot gick med sänkt huvud med sina snäll-ögon och såg ut att trivas rätt bra med sitt liv ändå, gullen.
Nu sitter jag och lyssnar på musik medans jag äter min yollibox, imorgon ska hästarna ridas på morgonen på nåt fält och sen ska jag iväg till en kompis hela dagen och sen sover jag kvar där, roligt roligt. Dem skos imorgon på dagen nångång så det blir skritt och trav imorgon också, haha.. På måndag är det vila och sen på tisdag blir det ett pass på Ösby, det blir bra!
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback