What a bad kväll

Publicerat 2013-12-24 kl. 00:00:00 av Isabel Håkansson
Var så himla sur och ledsen när jag kom hem ifrån stallet. Ridningen gick rätt bra idag, men Snobben var så himla tjurig i gången, eller tjurig och tjurig.. han var bara allmänt down och tråkig. Inte alls likt honom, han är alltid glad och dryg, saknar honom och hans dryga beteénde. Kanske är han bara allmänt trött vilket jag också kan vara ibland, för i ridningen är han somvanligt.. Konstigt.
 
Mina underbara föräldrar fick mig hursomhelst på bättre humör så nu somnar jag med ett leénde på läpparna, imorgon är det en ny dag och jag tar nya tag uppe i mitt andra hem stallet. Jag och syrran tar oss en morgonritt på ponnyprinsarna och så kommer mamma förbi en snabbis och kollar lite när jag rider. Det känns alltid bra & tryggt att låta nånannan kolla på honom medans jag rider lite då och då och låta nån som inte är hos S varje dag och kolla hur han går, se om han ser fräsch ut osv.
 
Som lunch/senfrukost blir det tomegröt och lite senare kalle anka, julmat och paketöppning, låt oss välkomna julen♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback