Trognare läsare - i love u

Publicerat 2013-12-15 kl. 14:17:00 av Isabel Håkansson
Statistiken fortsätter att gå i en jämnkurva uppåt, trogna läsare - i love u. Mitt i all stress med julklappsköp och inslagning, betygsättning, kompisar och hästarna så blir bloggen TYVÄRR lidande, men jag försöker & gör så gott jag kan och det lovar jag att fortsätta med! Kom precis hem efter en natt hos Pernilla med Sandra. Vi åt (somvanligt) en massa onyttigt och skrattade massa.
 
Igår så vaccinerades hästarna och planen var ju att hinna ut innan vaccinationen, vilket jag skulle ha hunnit MEN vädret var kaos. Isgata och kramsnö på det är ingen bra kombo mina vänner.. Idag har syrran stallet men jag tänkte gå upp nu ändå för att gossa med hästarna och ta en liten promenad/skritt barbacka. Hästarna har gått lugnt denhär veckan och det syns på magarna, varför sjutton har just jag 2 hästar som går upp i vikt så fort dem får lite lugnare veckor?
 
Såfort jag kommer hem tänkte jag börja skriva lite planeringar för hästarna nu några veckor fram, stay tuned!
Glad tredje advent förresten önskar jag och hästarna med en fult redigerad bild- ni är bäst ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback