Torsdag 12/12-13

Publicerat 2013-12-12 kl. 21:14:27 av Isabel Håkansson
HÄRMED FÖRKLARAR JAG MITT SISTA PROV INNAN JULLOVET AVKLARAT. Superglad!! Osäker på resultatet dock men jag sattsar på godkänt haha :) Fick reda på att jag höjt mig i både engelska och att jag fick B i slutbetyg på geografi. C+ på en uppgift på bilden fick jag också vilket jag blev jättechockad över då jag inte alls blev nöjd med den haha!
 
Gick på stan 1 timme efter skolan med Sandra och kom hem runt halv 3. Åt middag med familjen, bytte om och drog till stallet runt halv 5. Snobben var hängig och gick konstigt.. blev såklart jätteledsen så jag ringde ut Mickis som kom och kollade. Vi gjorde som små "böjprov" och sprang med honom, vi uteslöt alla benen rätt snabbt då dem varken var varma eller svullna. Problemet sitter/satt i höger bogen, hans muskler var bara som en stor hård klump där.. Vi masserade och sen red jag. Ställde igenom honom ordentligt och han gick bättre och bättre ju längre jag red, i slutet tog han ett riktigt fint stöd på bettet och slappnade av.
 
Efter passet så kylde jag alla benen, masserade bogparti, satte på ryggvärmare + pyjamas, BoT paddar och nattlindor.
2 bilder från idag ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback