Tankeställare

Publicerat 2013-12-10 kl. 11:31:00 av Isabel Håkansson
Läste ett utav Nellies inlägg och blev tårögd. Inte för att inlägget var speciellt känslosamt men det var verkligen ett inlägg som stämde in på mig och snuddade mitt hjärta - helt klart.
   Jag har det så otroligt jävla bra, med föräldrar som gör ALLT för mig och min syster, två underbara hästar, ett hus som vi renoverar steg för steg, djur och kompisar runt om som bryr sig & är äkta.
 
Jag saknar INGENTING, och jag menar verkligen ingenting.. vill jag ha nya stövlar, så får jag de, vill jag ha skjuts nånstans, så får jag de och jag tänker inte ens på hur mycket mina föräldrar IGENTLIGEN ställer upp. För dem har liksom alltid gjort de. Jag vill ha mer & mer & mer & mer, och ibland tänker jag inte ens på att jag kan framstå som bortskämd och otacksam.. och tacksam det ÄR jag.. vet inte hur jag ska tacka mina föräldrar nog för allt dem nånsin gjort för mig. Dem är verkligen sånna föräldrar jag kommer sträva efter att bli för mina barn i framtiden, dem bästa föräldrarna i världen som jag kan berätta allt för och ALLTID komma till om det är nånting. Dem förstår mig alltid och skulle aldrig försöka ändra på mig, och har alltid älskat mig för den jag är, alltid.
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Tova - Kombiryttarna

SV; Javisst, kan vi göra ett länkbyte! :D Förlåt för sent svar, det blev lite brist i kommunikationen mellan oss två då båda trodde att den andra av oss svarat dig, hehe. Är du fortfarande intresserad, även om det gått några dagar? ^^

Kram

2013-12-10 @ 18:05:04
URL: http://www.kombiryttarna.blogg.se
Postat av: Tova - Kombiryttarna

Absolut!

2013-12-10 @ 18:11:35
URL: http://kombiryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback