Sorry

Publicerat 2013-12-25 kl. 22:25:46 av Isabel Håkansson
 Kära läsare, gud vilken ångest jag har just nu över bloggen & hästarna.. Hästarna går minst sagt på halvfart med hårdträning ena dan och vila den andra. Snobben är som en tickande bomb tack vare det och när jag kommer hem ifrån Norrland blir det hårtträning 5 dagar i sträck innan jag åker till Tenerife! Bloggen då, den kommer upp 1-2 inlägg/dag och jag har lov, HALLÅ? Det ska också ändras på, är ni med eller?
 
Just nu iallafall är jag då som ni kanske redan förutspått i Norrland med kusinerna hemma hos mormor och morfar. Deras hus är så himla fint och mysigt, älskar att vara här! Det är ju snö häruppe så jag, syrran och kusinerna tog oss en tur ute med varsinn spark och så grävde jag och Pernilla ner båda kusinerna i snön haha.
 
Imorgon ska vi gå och kolla bio klockan 3 men utöver det blir det lugnt. Har redan nu överskottsenergi så det räcker och blir över, så om min förkylning lagt sig imorgon så blir det en joggingtur/pw och updatering på det också såklart! Ska blogga såfort jag får tid över, har ju rätt fullt upp med kusinerna som vill leka, spela massa spel, ha snöbollskrig osvosv hela tiden, men vi höras när vi hörs helt enkelt!
Tur med sparkarna förut ikväll!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback