Sluta tidigt i mitt hjärta

Publicerat 2013-12-03 kl. 14:53:18 av Isabel Håkansson
Idag gick jag 3 lektioner och alla 3 var roliga, oootroligt skönt & välbehövligt! Slutade 12:50 och satt i bussen länge och lyssnade på musik och kollade lite "jag är Nellie" avsnitt. Kom hem och plockade i diskmaskin samt damsugade i vardagsrummet, + poäng på den.
 
La mig i sängen därefter i nån timme och kollade på gårdagens paradise hotel avsnitt med min energidricka och mysfilt. Om nån timme ska jag upp till stallet och göra Snobben redo för lite träning i ridhuset.. hoppas han är snällare att lasta idag.
  Igår skrittade jag och syrran bara ut pållarna runt kvarteret i rask takt, dels för att vi var sisådär lagom trötta efter sihs och för att Snobben ska tränas idag.
 
Ska väl skriva nåt tidsinställt och sen bäddar jag ner mig i sängen igen, PUSS
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback