Sjukling

Publicerat 2013-12-06 kl. 13:18:01 av Isabel Håkansson
Suck.. Såhär kul har jag på en fredag ↑
 
Aja, hej på er! Jag är så avundsjuk på alla er som sitter i skolbänkarna nu, faktiskt. Vill bara till skolan, göra klart allt och känna dendär underbara fredagskänslan efteråt.. att vara sjuk suger verkligen. Gjort klart ett grupparbete på engelskan och har kommit en bra bit påvägen om ett arbete på biologin om blodproppar. Sen har jag även läst igenom min debatt artikel om kärnkraftverk NOGA och ändrat eventuella stavfel och grejat lite.
 
När syrran kommer hem så ska vi ut och busa i snön med ponnysarna, som jag längtat! Snobben lär nog vara lite utav ett krutpaket så det blir kul haha, han totalt ÄLSKAR att rida i snö. Ikväll blir det väl bara att fortsätta försöka bli frisk och se en massa serier, hoppas ni får en bättre fredag än vad jag får/har.. Puss
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Amanda

Krya på dig!

Svar: Tacktack!
isabelhakansson.blogg.se

2013-12-06 @ 19:32:47
URL: http://amandadudas.blogg.se
Postat av: Emilia

Krya bästa du <3 älskar din blogg!

2013-12-07 @ 01:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback