Sista dagen innan jullov

Publicerat 2013-12-19 kl. 16:13:22 av Isabel Håkansson
Det är nästan så glädjetårarna rinner nerför kinderna, SHIT VAD SKÖNT!!! Mår så obeskrivligt j*vla bra & jag ska se till att unna mig sovmornar, uteritter, tjejsnack, kvalitétstid med familj & mina älskade underbara djur och.. BADA OCH SOLA EN MASSA I TENERIFE under lovet! Happy, happy, happy och lite mer happy ♡
 
Idag hursom helst så åt skippade vi matten och gick istället och beställde mat för att sen gå hem till en i klassen och äta där. Vi i klassen kunde inte enas om var vi skulle äta så alla köpte med sig ifrån olika ställen haha. Min klass är så himla bra och trygg, är verkligen nöjd över att jag går i den at all.
Nu ska jag till stallet och longera Snobben, vi hörs nog kanske lite senare!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback