Shoppingen /sihs-13/

Publicerat 2013-12-02 kl. 18:14:00 av Isabel Håkansson
Höll mig bra till min lilla inköpslista, schabraket och lindorna blev spontana dock men jag har velat ha de länge så! Letade efter ett träns men hittade inget som föll mig i smaken och jag kände var värda pengarna liksom, så det får vänta.
 
Iallafall, lindorna & schabraket kommer ifrån BR, godisburken (1,5 liter för 50 kronor HUR BILLIGT?) kommer ifrån ps of sweden, slickstenen ifrån (?) och borstarna ifrån.. (?) Ansiktsborsten är gjord i gethår iallafall och hur mjuk som helst! Repgrimman kommer ifrån "westernstore" och grimskaftet likaså. Supernöjd!
Publicerat i Newie,

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhhh mums vilka snygga grejer!! :D

2013-12-04 @ 15:44:55
URL: http://ponnyvalack.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback