Sega måndag

Publicerat 2013-12-02 kl. 17:06:00 av Isabel Håkansson
Förlåt för hemsk update! Igår kom ett utav tre tidsinställda upp endast men vad fanns att göra åt saken.. inget. Och så idag klev jag upp halv 7 och fixade mig, åt frukost & allt så jag hann inte blogga då heller. Sandra sov här ifrån igår till idag så det blev sent, haha kom hem ifrån stockholm runt halv 1 och somnade typ.. 2? Ni kanske fattar hur tunga mina ögonlock var imorse ;) Showen var hur som helst skitbra så det var heeelt klart värt de.
 
Aja, ny vecka och jag är allt annat en pepp om jag ska vara ärlig. Vill ha helg så man kan rida i dagsljus, ligga och sova typ hela dagarna och vara med vänner hur mycket man vill.
Ville bara kika in här och säga hej samt förlåt, så hej & förlåt för min dåliga update ännu en gång!
Bästa kvällen, bästa globen, bästa stämningen, bästa sporten - vi hästmänniskor äger!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback