Pluggat klart för kvällen

Publicerat 2013-12-11 kl. 19:48:57 av Isabel Håkansson
Shit asså.. suttit och bokstavligt talat bankat och tvingat in orden och alla sjukdomar i huvudet på mig och anteckningsblock, Ipad, pennor och biologiboken ligger huller om buller i sängen. Nu har jag pluggat färdigt för kvällen och tänkte göra nudlar för att sen lägga mig och glo på Andra Avenyn, det har varit skönt med 2 lediga dagar ifrån stallet men saknar hästisarna om jag ska vara ärlig ♥
 
Imorgon iallafall gör jag mitt sista prov för terminen i biologin då somsagt och sen sticker jag till stallet för en myskväll där, rider och pysslar om båda ponnysarna, längtar!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback