På bättringsvägen

Publicerat 2013-12-16 kl. 21:30:44 av Isabel Håkansson
Idag lättade en 200 kilos tung sten ifrån mitt hjärta. Mickis kom ut i stallet och vi kände igenom honom och kom fram till en massa saker. Tog ut honom på en promenad efteråt och han gick hur bra som helst!! Blev bara så glad och han var då minst lika glad som jag idag, hjärtat ♥ Förövrigt så fick han en ny frisyr och svansen tvättad och flätat, han älskar att bli ompysslad & det märks att jag har tid över nu när alla läxor och prov är färdigskrivna - hästarnas pälsar GLÄNSER.
 
Kommer ett inlägg förresten strax efter att jag publicerat detta inlägget också, måste lätta på hjärtat lite och skriva ut lite aggresiva känslor jag gått och känt idag.. om jag säger såhär: Bitches in my ass!
Snobben idag innan kameran dog & innan jag började rykta och frisera honom.. resultat kommer upp när kameran är laddad!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback