Orsaken till mitt frånvarande

Publicerat 2013-12-10 kl. 19:56:21 av Isabel Håkansson
Säger detdär er nånting...? ↑

Usch vad tråkigt det är med biologi, det är intressant några dem första två meningarna och sen hamnar jag i viloläge, haha typ så. Nu iallafall ska jag skriva ihop lite tidsinställda och sen så ska jag *finally* se på andra avenyn och sova, åh vad skönt!
 
Skoldagen var rätt trist, hade askul med kompisar och så, samt som var klara med SO:n fick en ledig timme (det resulterade serietittning) och sådär så var den ändå rätt trist. Vill bara få skolan överstökad så jag får lov sen. Efter skolan gick jag och Märta omkring på stan och snackade, bästis♥
 
Fortsätt ställ frågor i min frågestund så får ni ett videosvar sen, deal?
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback