och så var måndagen över

Publicerat 2013-12-09 kl. 21:19:28 av Isabel Håkansson
Måndagen började inte bra alls, personliga saker.. Men däremot resten utav dagen var rätt bra! Hade skridskor på idrottslektionen och dagen flöt på rätt bra, sköönt. Efter skolan så åkte jag hem och åt lite middag & fick sen skjuts till stallet.
 
Hästarna fick sig som jag sa tidigare en skritt och jogging tur runt Armanbo. Vi red barbacka och dem skötte sig så himla bra verkligen! Snobben var mjuk som en snodd och jätterolig att rida, bjöd framåt och var lyhörd. Nu har jag duschat kroppen och smörjt in mig med världens bästa bodylotion som luktar hur gott som helst och kollat lite på biologin. Nu blir det andra avenyn och kvällsfika - perfekt.
 
Förlåt för dålig update idag, men jag har haft saker att göra hela dagen och orkade helt ärligt inte göra några tidsinställda igår.. Hörs imorgon hursom ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback