Och så var denna dag avklarad

Publicerat 2013-12-26 kl. 20:27:49 av Isabel Håkansson
Hellu hellu! Då var denna dagen avklarad, både skönt och inte.. Vill inte hem härifrån buhu! Idag har vi varit på bio och sett nyaste Sune filmen i den gulliga lilla biosalongen som finns här där mormor och morfar bor. Utöver det har vi bara spelat spel och käkat godis, längtar verkligen tills jag är frisk och kan ut och röra på mig!!
 
Imorgon runt 1 tiden så kommer pappa hit och hämtar mig och Pernilla, vi ska nämligen hem till farmor och äta middag. Sen sover vi över och så åker vi nog hem på lördag nångång. Vi hörs imorgon tror jag, puss!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Tuva

Hej! Just nu har jag en frågestund på min blogg och det skulle vara superkul om du ville ställe en fråga :D Tack på förhand!
http://fattagaloppen.blogspot.se/2013/12/fragestund.html

2013-12-26 @ 20:49:28
URL: http://fattagaloppen.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback